شهیـــد علــــی اســــماعـــیل پـــور نیازی

بسیج مسجد کاظمبیک بابل
شهیـــد علــــی اســــماعـــیل پـــور نیازی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام علــــی اســــماعـــیل پـــور نیازی از بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب ع مسجد کاظمبیک بابل است که به همت اعضای واحد دانش آموزی این پایگاه پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : مهدی
تاریخ تولد : 1349/06/31
تاریخ شهادت : 1366/01/19
محل تولد : بابل
گلزار معتمدی بابل
نحوه شهادت : اصابت تیر به گلو
محل شهادت : شلمچه -

بایگانی

آخرین مطالب

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

جهت دانلود (دریافت) خاطرات اینجا کلیک نمائید ....

 

دریافت
حجم: 5.61 مگابایت

 

میثم میثم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

میثم میثم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 بسم الله الرحمن الرحیم

(وصیت نامه بسیجی عارف دانش آموز شهید علی اسماعیل پور نیازی)

الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

آنان که ایمان آوردند و مهاجرت کردند و در راه خدا به مال و جان خویش جهاد کردند ، در نزد خدا درجتی عظیم تر دارند و کامیافتگانند - سوره : التوبة آیه : 20

الله اکبر،الله اکبر-اشهد انّ لا اله الاالله-اشهد ان محمد رسول الله ، اشهد ان محمد رسول الله  -اشهد ان علیاً ولی الله، اشهدان علیاً ولی الله و اولاد المعصومین .

اینجانب علی اسماعیل پور نیازی  فرزند مهدی ساکن بابل ،فِکچال،سادات محله  اعتقاد دارم به اینکه  خداوند جهانیان تنها و یکتا  میباشد و جز او خداوند دیگری وجود ندارد؛و حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده از سری پیامبران مبعوث شده از سوی خدا می باشد و حضرت علی(ع) اولین امام  شیعیان جهان می باشد.وصیّت نامه ام را با نام خدا شروع میکنم خدایی که تمام موجودات را از نیستی به هستی تبدیل کرده است. خدایا مرا بیامرز و در صف شهدای راستین  قرار ده. خدایا کسانی میخواهند به این انقلاب ضربه بزنند نیست و نابود شان بگردان؛و تو ای امت سلحشور و شهید پرور پهنه گیتی شاهد باش و تو ای تاریخ در قلب صفحات سرخ نام خودت را بنگار که امت کربلای خونین ایران ، تنها به خاطر مکتب اسلام و قرآن وپیروی از پیرجماران خمینی (ره)بت شکن لباس رزم بر پیکر مردانه خویش آراسته اند،نه بخاطر مادیات دنیوی و خاک پرستی. ای ملّت مقاوم و خستگی نا پذیر خطّه ایران زمین! همه را در خط  سرخ حسینی  لباس جهاد بپوشم ای جهان  استضعاف  به پا خیزید که جلو داران پیروان حسینی با پرچم قرآن  در صف مقدم اتحاد و ایثار  ایستاده اند. ای برادران و خواهران! هر کس این راه را طی کند سعادت دنیوی و اخروی را نصیب خویشتن ساخته اند پیوسته رهبر کبیر انقلاب اسلامی را فراموش نکنید و در راه حق قدم بردارید و دست از روحانیت بر ندارین . و این را بدانید که هر ضربه ای که تا بحال خورده ایم در اثر عدم استفاده صحیح از روحانیت بوده است.پدر و مادرم، هرچند شمارا بسیار اذیت کرده ام و شمارا از خود نا را ضی میگردانیدم و در آخرین لحظات از شما خدا حافظی نکرده ، به جبهه رفتم ولی خدا گواه است که چقدر ناراحتم و در آخرین لحظاتم از درون قلبم با شما خدا حافظی میکنم. پدرم!شما وصی من هستید و مادر و خواهرانم ناقل من،سعی کنید در مراسم های من خرج زیاد نکنید . دلم میخواهد در مراسم های من از نان و نمک  استفاده کنید پدر جان نمیخواهم کسانی که با اسلام و انقلاب امام بد بودند و توهین میکردنند بر سر جنازه ام حاضر شوند و اگر شدند؛لازم نیست جلو گیری کنید . خودتان بهتر این افراد را میشناسید. مادرم! آخرین لحظات است  دارم میروم و وقت تنگ است،مرا ببخشید و از من راضی باشید که خداوند حافظ و نگهدارتان باشد.خواهرانم!زینب (س)گونه عمل کنید؛صبر و استقامت داشته باشید واز همه طلب رضایت دارم،مخصوصاً از خواهر بزرگم میخواهم مبادا گریه کند،دلم میخواهد اگر گریه میکند،برپایه شوق باشد،نه ناراحتی؛از اینگونه ناراحتی ها وگریه ها دشمن سوء استفاده میکند.برادرانم! دست از انقلاب و امام بر ندارید. اهالی محل و دوستان! دست از روحانیت بر ندارید و به کسانی که از این دو بد گویی میکنند،مشت بر دهانشان بزنید که از همه شما طلب رضایت میکنم و دارم و لحظات آخر است. مرا در فکچال دفن کنید که البته پدرم میتواند تصمیم بگیرد.مقداری پولی که در بانک دارم پدرم در رابطه با خرج آن تصمیم بگیرد. مرا در خانه ام بیاورید تا عبرتی  شود برای آنها که میگویند بسیجیان برای پول می روند .  مرا به خانه روستا ببرید. دست از امام و روحانیت  بر ندارید و مسجد ها را خالی نکنید و به وصایا یم خوب عمل کنید.

خدایا تا انقلاب مهدی خمینی (ره) نگه دار              

منتظری مستو محافظت بفرما

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته           

علی اسماعیل پور نیازی    2\1\66

میثم میثم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

میثم میثم
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۵:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر